De Vereniging voor Bouwrecht bestaat dit jaar 50 jaar. Ter gelegenheid hiervan is een feestelijke middag georganiseerd op een bijzonder locatie, namelijk theater Diligentia in Den Haag. Het programma bestaat uit een aantal voordrachten waaronder die van Anita Blom en van trendwatcher & futurist Richard van Hooijdonk. Anita Blom zal spreken over waardevolle lessen die te trekken zijn uit stadsvernieuwsingsprojecten uit de jaren zeventig en tachtig voor de bouwopgave van vandaag. Richard van Hooijdonk zal een inspirerende lezing verzorgen over de impact van nieuwe technologie op de manier waarop we leven, werken en ondernemen. Uiteraard zal hierbij de focus worden gelegd op de bouw in de breedste zin van het woord. Na afloop van deze bijeenkomst zal uiteraard het glas kunnen worden geheven op de jarige Vereniging, en zal elk aanwezig lid ook een passend verjaardagscadeau ontvangen. Aanmelden is mogelijk voor leden middels het formulier hiernaast. Lid worden kan op de website van de VBR.
Donderdag 9 juni 2022
13.30 - 16.35 uur
Diligentia, Lange Voorhout 5 te Den Haag
13.30 - 13.35 uur Opening door lustrumcommissie
13.35 - 13.50 uur Voordracht prof. mr. dr. S. van Gulijk (voorzitter VBR)
13.50 - 14.10 uur Voordracht prof. mr. J.A.M.A. Sluysmans (‘De geboorte van de VBR’)
14.10 - 14.50 uur Voordracht drs. A.M. Blom ('Waardevolle lessen uit stadsvernieuwsingsprojecten uit de jaren 70 en 80 voor hedendaagse bouwopgave')
14.50 - 15.20 uur Pauze
15.20 - 16.20 uur voordracht Richard van Hooijdonk ('De toekomst van de bouw')
16.20 - 16.35 uur Uitreiking lustrumboek
Vanaf 16.35 uur Borrel
Deze bijeenkomst is alleen toegankelijk voor leden van de VBR (Vereniging voor Bouwrecht).
Voor meer informatie over het lidmaatschap van de Vereniging voor Bouwrecht zie: http://www.verenigingvoorbouwrecht.nl/lidmaatschap/
Deelname is gratis, maar inschrijven is opdagen: don’t spoil the party!
Annuleringen kunnen tót 1 juni 2022 schriftelijk (onderwijs@ibr.nl) worden doorgegeven. Komt uw annulering na die datum of komt u op de dag zelf niet opdagen dan zijn wij genoodzaakt € 25,- administratiekosten/cateringkosten in rekening te brengen.
Indien u met meerdere deelnemers wilt deelnemen dan verzoeken wij u het aantal op te hogen en de gegevens van de andere deelnemers hieronder in te vullen. Uw adresgegevens vult u in bij het afronden van de bestelling.